sestdiena, 2011. gada 8. oktobris

rudens

tātad manas šā mēneša aktualitātes:mustache ūsas,''nūģubrilles'',nagu laka tumši zilā krāsā un beisboljakas
Beisboljakas es ievēroju jau septembra beigās skolā,jo vairākām man zināmām meitenēm tāda bija mugurā.Tad nu es,kā parasti izdomāju,ka man arī tādu vajag.Staigājot ar draudzeni pa Dominu un pielaikojot jakas,mēs sapratām,ka tādas piestāv gandrīz visiem.Tad nu tagad es rakājos un meklēju...
Par mustache ūsām-tās es pamanīju jau vasarā draudzeņu bildēs.Bet šodien man par viņām radās pastiprināta interese,jo man mamma parādījā kādu mājaslapu,kur ir dažādas rotaslietas un apģērbi ar šīm ūsām,kurus man arī noteikti vajag...

 Nūģu brilles man iepatikās pagājušajā mācību gadā,kad draudzene man viņas iedeva uzlaikot.Pēdējo reizi es viņas pielaikoju Spices rudens/ziemas kataloga fotosesijā,kad man viņas bija jāapliek ap kaklu ķēdītē.Tagad es mēģinu atrast viņas dažādos veikalos,bet nekur nav...;[
Un par tumši zilas krāsas nagu laku-šoruden modē ir spilgti krāsu salikumi un tāpēc es izvēlos tieši zilo krāsu,kas starpcitu kopā ar sarkano krāsu ir aktuālākās krāsas šajā sezonā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru